måndag 3 februari 2014

Våren 2014

Ska jag jobba en massa lärarjobb vilket är mkt skoj! Skapande skola på Tjörn, Seriekurs för bildlärarstudenterna på HDK, bildlärare på Bup, serieworkshops på skolloven och en hel del hederligt vikarierande.



Jag håller också på att jobba med och snart färdigställa mina bidrag till utställningen Smålands Mörker (efter Henrik Bromanders serieroman med samma namn) på Växjö konsthall som öppnar den 6 mars. Mina bidrag kommer att vara Slöjd! Övriga medverkande är: Henrik Bromander, Ulla Nordin, Mario Prhat, Pär Thörn.
Dessutom kommer Regionteaterns (i Växjö) pjäs om Smålands Mörker har premiär samtidigt! 
 
2 väldigt bra anledningar att åka till Småland i vår! 

Snidade träfigurer av mig och foto av Mario Prhat


+ Jao ska flytta ti MALMEEEE!



Inga kommentarer: