fredag 13 april 2007

FanArt

Jan Bielecki gav mig en försenad födelsedagsteckning. Det är nog den första riktiga fan-art jag fått. Jag blev glad. Samtidigt insåg jag att Jans initialer förkortat blir J.B. precis som whiskeyn Regina Lund inte kan få nog av i svenska thrillern "Sjön" från 1998.

Jag håller på att sammanställa ett nytt fansin, har tecknat en omslagsbaksida till Galago, ställt ut i Göteborg och Stockholm och nu närmast inom kort är det dags för Small Press Expo i Stockholm. Kom dit! Polly Dartons bord bjuder på gamla och nya fansin, två splitternya Lantisar och smuliga småkakor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har INGEN inget att säga?? En sån besvikelse! Ett sånt antiklimax!

Anonym sa...

Taskigt! men I'm your biggest fan Jann. Ja ja, it's all in the bildtext.

anders sa...

grattis i efterskott.

Anonym sa...

Takk! Och Takk Anders för fansinen.